Norravind sier: Noen dame som skal til Tromsø i helga?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Må sees > Debatt

Anonym
Opprettet 20.05.2023 av Anonym.
biseksualitet - the last tabu
https://www.youtube.com/watch?v=MP0z9pnmLxo&ab_channel=TheBritishLibrary

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 30.11.2023 av Anonym
Her er jeg ikke enig. Ser det bl.a. på ungdommen i dag som tar det med bisex helt naturlig.
Anonym
#2. Postet 25.02.2024 av Anonym
se på de yngre menn/kvinner og ungdom, de reagerer IKKE så negativt på biseksalitet lenger som det ble gjort før. Biksexualitet er en del av hverdagen til mange mennesker. Men kanskje litt vanskelig og fortelle det til sine nærmeste eller venner. Man er som man ER, og heldighvis for det.
Anonym
#3. Postet 28.08.2024 av Anonym
Det har blitt bedre. 😔😊 Men jeg faller i en egen bås tror jeg.
Anonym
#4. Postet 29.01.2025 av Anonym
Jeg har alltid vært imot sex med samme kjønn... men jeg vet nå at den fordommen jeg hadde var pga jeg fortrengte noe jeg innerst inne syns var litt spennende... i senere tid begynte jeg og se på bi sex filmer.. kjøpte leketøy til meg selv og utforsket det...

men det var ikke før inntil nylig at jeg fikk besøk av en kompis fra gymmet.. jeg hadde en anelse at han var homo, jeg spurte vel på en måte som gjorde at han tok litt kontroll og sakte utover kvelden ble jr mer og mer komfortabel før jeg plutselig sa, kan du kle av deg så jeg kan se?

vi kledde av oss, jeg begynte med en gang og kjenne på han, brystet låret før jeg ja, grep rundt kuken hans. Ronket forsiktig, hadde null sjans å stå imot følelsene da... da han lå der hard så ser jeg på han mens jeg begynte og slikke / suge og ronke.. vi holdt på i 15 min før Han kom i munnen min, så var det min tur...

nå var vi treffes mange ganger., og forrige helg var første gang han tok meg, jeg lå på ryggen og kjente hver cm....

ser ikke det gale i det... alt handler om nytelse tilfredsstillelse og gjensidig respekt
Anonym
#5. Postet 29.01.2025 av Anonym
Glemte en ting... ekstra deilig og spennende at ingen andre vet noe...

Dusjer sammen på gymmen, frister hverandre og får vi mulighet så får vi en BJ
Norravind
#6. Postet 05.02.2025 av Norravind
Jeg har alltid vært imot sex med samme kjønn... men jeg vet nå at den fordommen jeg hadde var pga jeg fortrengte noe jeg innerst inne syns var litt spennende... i senere tid begynte jeg og se på bi sex filmer.. kjøpte leketøy til meg selv og utforsket det...

men det var ikke før inntil nylig at jeg fikk besøk av en kompis fra gymmet.. jeg hadde en anelse at han var homo, jeg spurte vel på en måte som gjorde at han tok litt kontroll og sakte utover kvelden ble jr mer og mer komfortabel før jeg plutselig sa, kan du kle av deg så jeg kan se?

vi kledde av oss, jeg begynte med en gang og kjenne på han, brystet låret før jeg ja, grep rundt kuken hans. Ronket forsiktig, hadde null sjans å stå imot følelsene da... da han lå der hard så ser jeg på han mens jeg begynte og slikke / suge og ronke.. vi holdt på i 15 min før Han kom i munnen min, så var det min tur...

nå var vi treffes mange ganger., og forrige helg var første gang han tok meg, jeg lå på ryggen og kjente hver cm....

ser ikke det gale i det... alt handler om nytelse tilfredsstillelse og gjensidig respekt
Dette var en nydelig og øm fortelling...takk at du delte det og takk for detaljene...
Norravind sier: Noen dame som skal til Tromsø i helga?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen