Jeg har alltid vært imot sex med samme kjønn... men jeg vet nå at den fordommen jeg hadde var pga jeg fortrengte noe jeg innerst inne syns var litt spennende... i senere tid begynte jeg og se på bi sex filmer.. kjøpte leketøy til meg selv og utforsket det...
men det var ikke før inntil nylig at jeg fikk besøk av en kompis fra gymmet.. jeg hadde en anelse at han var homo, jeg spurte vel på en måte som gjorde at han tok litt kontroll og sakte utover kvelden ble jr mer og mer komfortabel før jeg plutselig sa, kan du kle av deg så jeg kan se?
vi kledde av oss, jeg begynte med en gang og kjenne på han, brystet låret før jeg ja, grep rundt kuken hans. Ronket forsiktig, hadde null sjans å stå imot følelsene da... da han lå der hard så ser jeg på han mens jeg begynte og slikke / suge og ronke.. vi holdt på i 15 min før Han kom i munnen min, så var det min tur...
nå var vi treffes mange ganger., og forrige helg var første gang han tok meg, jeg lå på ryggen og kjente hver cm....
ser ikke det gale i det... alt handler om nytelse tilfredsstillelse og gjensidig respekt
Dette var en nydelig og øm fortelling...takk at du delte det og takk for detaljene...