Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 09.10.2023 av Anonym.
Tiden etter første treff med en eldre mann:)
Etter mitt første treff med en man hvor jeg var iført min jente kjærste sitt undertøy så innså jeg at jeg er bifil, jeg tenner på yngre jenter hvor jeg har den dominerende rollen men så tenner jeg minst like mye på der jeg blir dominert iført jente undertøy/klær og domineres og brukes av eldre menn, med jenter så liker jeg alt mellom 16-35år, litt kroppsfiksert/skadet i hodet er mye mulig men tenner på slanke jenter med faste sexy former og ikke noe høyere enn meg selv. Der jeg blir dominert liker jeg at mannen er 50+++ gjerne 70år gammel eller mer,høy kraftig man med hår på kroppen og mage er det som tenner meg mest,hvor han behandler meg som en ung deilig jente og får meg til og føle meg som ei:) Etter mitt første sex treff hvor jeg fikk oppleve ekte kukk i meg gikk det fra kun string og hotpants videre ganske så fort til at jeg kledde meg i tights,jeans,bh,sports bh,tettsittende trenings gensere,topper og det ble fort kjoler og korte skjørt med høyehæler på skoene samt og kjøpe meg en parykk og sminke som jeg sakte men sikkert dro lengre og lengre. Jeg begynte sakte og bevege meg utendørs beskjedent nok med string osv under alminnelige bukser føre jeg med tiden gikk iført trange tights trukket opp slik at formen på rompen min var godt synlig og gjerne i en tights som var delvis gjennomsiktig slik at stringen syntes godt under. Var som regel sent på natten eller tidlig om morgenen langs en hoved vei/på en buss lomme eller liggnende jeg viste meg slik og kom det en laste bil eller annet kjørende så sto jeg som regel med ryggen til di hvor rompa var det di antagelig stirret på da jeg med parykk osv ikke kunne skimtes bakfra at det var en gutt som sto der.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen