Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
37 Pålogget nå
Møteplassen for lesbiske, homofile, bifile og andre skeive
Logg inn
Bli medlem
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Skeive saker
> Debatt
Opprettet 26.03.2025 av
Lovebug
, dame, 31 år, Hordaland
.
Bifil eller lesbisk? Men i et forhold med mann
Jeg er i en litt kjip situasjon hvor jeg har 100 tanker og spørsmål i hodet mitt, og håper egentlig at det kanskje er noen her inne som enten kan føle seg igjen, være forståelsesfull eller nysgjerrig. I det daglige føler jeg meg veldig ensom om dette temaet, så løsningen ble en post her...
Jeg har visst at jeg har vært bi siden jeg var 14 år. Det begynte med at jeg og venninnen min ofte ute på fest rotet sammen, og jeg utviklet sterke følelser for henne. Dette varte nok til vi var 17 år eller noe slikt. Jeg fikk meg også en type da jeg var 16, som jeg fremdeles er ilag med. Vi har hatt et fint forhold, men jeg har alltid slitt med sexlyst. Jeg har av og til vært på fester også i mer voksen alder der det plutselig blir noe roting med ei annen dame, og da merker jeg at jeg blir helt i 100. Det er så unikt! De siste årene har jeg følt meg mer og mer sliten i forholdet. Jeg føler jeg har mistet gnisten, og det er samtidig som jeg egentlig har begynt å tenkt tanken om jeg egentlig liker mer damer. Jeg begynte for noen år siden å fantasere mer igjen, leste smut bøker og generelt tenkte mer på damer. Det er så fantastisk! Nå er det slik at jeg ofte må fantasere at typen min er ei dame for å forsøke å starte i gang kåthet hos meg. Og det er slitsomt... Jeg elsker typen min, og skulle virkelig ønsket at jeg fikk det til med han. Vi har 2 barn også, så det gjør situasjonen helt umulig for meg syns jeg.
Jeg har heller ikke vært i noe forhold med ei dame, så aner ikke hvordan det faktisk er. Men føler at jeg nå er stuck på et sted hvor jeg ikke vet hva jeg vil. Det å kysse typen med tunge, ta initiativ til sex eller være mer naken intim føler jeg er helt rart for tiden. Bare mer og mer etterhvert som jeg har dykket mer ned i hva jeg liker i det samme kjønn.
Har noen hatt det lignende? Er vanskelig å forklare situasjonen, annet enn at det er en skikkelig kjip, trist, vanskelig og tøff situasjon :/
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Homofil og lesbisk nettdating
|
LLH - Landsforeningen for lesbiske og homofile
|
Skeiv og Gaysir
|
Skeive dager
|
Ut av skapet historie